Byrådsarbejdet 2018

I bestyrelsens udsendte beretning er medtaget en generel status over kommunalgruppens og øvrige baggrundsgruppers arbejde. Det skal også her understreges, at vores kommunalpolitiske arbejde består i en vekselvirkning mellem indsatsen konkret i byrådssammenhæng, vores samarbejde med grupperinger / organisationer udenfor byrådet, og vores aktiviteter med aktioner, offentlige møder og medie-indlæg m.v.

Alle disse enkelte elementer er nødvendige. – Det er samspillet mellem dem, der har givet, og giver, EL-Roskilde den gennemslagskraft vi har. Der er imidlertid lagt relativt store mængde af energi og tid, i en række af de større konkrete byrådssager, som EL har arbejdet særligt indgående med. På den baggrund giver vi her en særskilt status over denne del af vores kommunalpolitiske indsats. Det er rigtigt mange sager EL, har haft fokus på i 2018, så det bliver et udvalg af dem, der omtales her, og det sker i uprioriteret og ukronologisk rækkefølge.

Læs hele byrådsgruppens beretning her (pdf)